Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling met een product uit de webshop?

Bestellen is heel simpel! Kies jouw favoriete product, kies afhankelijk van je product de maat en kleur en klik vervolgens op “in winkelwagen”. Het product wordt nu in je winkelwagen geplaatst. Ben je klaar met shoppen? Klik dan op “ga door naar afrekenen”. Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je hebt betaald ontvang je een bevestigingsmail.

Hoe plaatst ik een bestelling op aanvraag?

Sommige producten uit de webshop kun je zelf met enkele klikken al helemaal naar jou wens laten maken. Wil je toch een andere tekst? Of wil je een voorbeeld zien van een kleur? Mail dan je aanvraag naar sweetestdesign@live.com en je krijgt binnen 3 werkdagen een op maat gemaakt design via de mail. De bestelling loopt dan verder via de mail.

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling klaar is?

Voor alle sieraden geldt voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden. Voor de t-shirts, rompers, tassen en home collectie geldt een maak en levertijd van max 5 dagen. Je krijgt na het plaatsen van een bestelling altijd een mailtje met de verwachte levertijd.

Wat als mijn product op aanvraag niet is zoals verwacht?

Gelukkig hebben wij dit nog nooit mee gemaakt. Maar het kan natuurlijk een keertje voorkomen. Als je een product op aanvraag besteld krijg je altijd een ontwerp voor het product wordt gemaakt. Na goedkeuring van het ontwerp gaan wij aan de slag met je bestelling. Als je bestelling klaar is krijg je een foto van het eind resultaat. Mocht je dan iets op de foto zien wat je anders wilt dan kun je dat altijd aangeven. Als de foto is goedgekeurd gaat je bestelling op de post. Mocht je het product binnen krijgen en het toch niet is wat je verwacht dan kun je binnen 3 dagen een mailtje sturen naar sweetestdesign@live.com met een uitleg wat er niet naar wens is. Wij zullen er dan alles aan doen om je bestelling alsnog naar wens te maken.

Kan ik mijn product op aanvraag retourneren?

Voor het retourneren hanteren wij een aantal regels. Producten met designs vanuit de webshop kunnen worden geretourneerd mits de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn. Mail dan binnen 14 dagen naar sweetestdesign@live.com met de reden van retour. De verzendkosten voor het retour zijn voor eigen kosten.

Is er een ontwerp speciaal voor jou gemaakt? Zie dan bovenstaande vraag voor de regels met retour.

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij bestellingen vanuit de webshop bieden wij de volgende mogelijkheden aan Ideal, Paypal en overboeking. Op het moment dat je via Ideal en Paypal betaald wordt je bestelling gelijk in behandeling genomen. Op het moment dat je via overboeking betaald wordt je bestelling in behandeling genomen zodra de overboeking is gedaan. Soms gebeurd het de bevestigingsmail / overboekingmail in je junkmail terecht komt. Mocht je geen mail hebben gehad check eerst je junk mail (ongewenste email) mocht je ook daar geen mail hebben, neem dan even contact met ons op.

Bij bestellingen via email krijg je een factuur met rekening nummer waar je de betaling naar kan overmaken.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij versturen wereldwijd. De verzendkosten worden zichtbaar wanneer je het desbetreffende land selecteert. Voor de verzendkosten hanteren wij de tarieven van Postnl.

Wat als mijn bestelling beschadigd is aangekomen?

In het Sweetest Design HQ worden alle pakketjes zorgvuldig ingepakt. Wat er tijdens de verzending gebeurt zijn wij niet aansprakelijk voor. Natuurlijk vinden wij het wel erg vervelend als er iets mis gaat met jou pakketje. Met een beschadiging van het pakket of het product wat in het pakket zit stuur dan een mailtje met een foto van de beschadiging naar sweetestdesign@live.com Wij zullen het dan in behandeling nemen.